Followers

Tuesday, July 20, 2010

to someone!!!!



syg,,,aku nak kau tahu isi hatiku yang sebenarnya padamu..sejak pertama kali aku ternampak wajahmu,hatiku mulai terpikat dengan gayamu.Dalam hatiku berkata "mungkin ini adalah permata yang aku cari selama ini".Tetapi,aku hanya simpan di dalam lubuk hatiku sampailah sekarang kau xtahu apa yang terbuku di hatiku.Syg....sepertimu bukan mudah nak dicari..aku telah lama menyayangimu dan mencintaimu.Tetapi,adakah aku hanya bermimpi ingin memilikimu??? Tidak!!!! aku nak kau jadi milikku juga.Aku ingin bersamamu hingga ke akhir hayatku..kalaulah engkau juga menyimpan hasrat yang sama sepertiku,alangkah bahagianya hidupku..kalaulah engkau tidak pernah menyimpan apa2 perasaan terhadapku,aku redha dan terima dengan ketentuan ilahi..mungkin engkau bukan untukku..syg...jika kau ingin tahu,setiap saat ku menunggu panggilan darimu.Percayalah..hanya air mata yang menemaniku setiap malam yang sunyi,hanya namamu menanti di bibirku ini,wajahmu sering bermain dimataku,senyumanmu membuatkan hatiku melayang-layang....siapakah yang menemaniku dikala ku kesedihan???adakah ada cahaya kebahagiaan diantara kita berdua???adakah hubungan yang terbina berakhir dengan kebahagiaan ataupun kesedihan???adakah cintaku hanyalah mimpi???adakah cintaku bertepuk sebelah tangan???sygggg...andai kau tahu warkah ini ku tulis untukmu,,,datanglah berjumpa denganku syg...aku amat mencintaimu dan menyayangimu...percayalah..

No comments:

Post a Comment